El Gall Quirico
– Llimpia-me el pico que quero aná a la boda de mi tío Perico. Pero la yerba no ba querí llimpia-le-ie A la begada ba bere una güella y le ba di:
– Mincha-te a la yerba, que no me ha queriu llimpiá el pico, y quero aná a la boda de mi tío Perico. Pero la güella no ba querí mincha-se-la. A la begada ba bere un tocho y le ba di:
– Péga-le a la güella, que no se ha queriu minchá a la yerba, que no me ha queriu llimpiá el pico, y quero aná a la boda de mi tío Perico. Pero el tocho n’ol ba querí pegá. A la begada ba bere un foc y le ba di:
– Crema al tocho, que no le ha queriu pegá a la güella, que no se ha queriu mincha a la yerba, que no me ha queriu llimpiá el pico, y quero aná a la boda de mi tío Perico. Pero el foc no’l ba querí cremá. A la begada ba bere a l’aigua y le ba di:
– Amorta el foc, que no ha queriu cremá al tocho, que no le ha queriu pegá a la güella, que no se ha queriu minchá a la yerba, que no me ha queriu llimpia el pico, y quero aná a la boda de mi tío Perico. Pero el aigua no’l ba querí amortá. Y aixines ba arribá a la casa de su tío Perico, pero coma llebabe el pico ben puerco de merda ba entrá per la puerta chica de la cosina ta llimpia-se-lo primé. Allí estaba el cosinero esperan-lo y el ba colá a la casuela tal disná de la boda de su tío Perico.